Custom Office verzorgt uw kantoorhuisvesting en (her)inrichting met de beste prijs- kwaliteitsverhouding binnen de afgesproken planning en budget en ontzorgt uw organisatie.
MENU
SOCIAAL
ADRES Pastorieweg 3 2071 AR Santpoort-Noord Nederland
Telefoon: 023 8200370 Email:







KOSTENBESPARING

Aanzienlijke kostenbesparingen op uw kanoorhuisvestingskosten door scherpe inkoop, marktkennis en directe aansturing zonder tussenpersonen.

HELDERE COMMUNICATIE

Heldere communicatie tussen leveranciers en opdrachtgever en korte lijnen zodat onduidelijkheden en misverstanden worden voorkomen.

PROFESSIONEEL DESIGN

Realistische en betaalbare no-nonsense ontwerpen inclusief indelings plattegronden, maatwerk meubilair zoals vergadertafels en balies, styling en 3D impressies.

TIJDSBESPARING

Ondersteuning van A tot Z; vanaf de keuze van het meest geschikte kantoor, indelingsmogelijkheden, inrichting en begeleiding van de kantoorverbouwing tot en met de verhuizing.

BUDGET & PLANNING BEWAKING

Optimale afstemming van planning en budget, en coördinatie / begeleiding van de uitvoering van alle disciplines.

GEBOUWBEOORDELING

Ten aanzien van indelingsmogelijkheden, installatie-technische geschiktheid , te verwachten benodigde verbeteringskosten, en verbouwings- / inrichtings- en kantoor herhuisvestingskosten.
REGISSEUR IN KANTOORHUISVESTING EN VERBOUWINGS PROJECTEN
Custom Office ondersteunt bedrijven bij het beoordelen, (her)inrichten en verbouwen van kantoorhuisvesting vanaf het vinden van het meest geschikte kantoor en de indelingsplattegronden tot en met de verhuizing. Naast het beoordelen van kantoorruimte op geschiktheid en indeelbaarheid is het begeleiden van de huurder bij het realiseren van een dynamische en inspirerende werkomgeving onze core-business waarbij duurzaamheid, circulair bouwen, gezond leefklimaat en goede ruimte akoestiek in een hoog vaandel staan. Naast het opstellen van het budget en de planning en het maken van het interieurontwerp begeleidt Custom Office de verbouwing en herinrichting van kantoren van A tot Z, tot en met het volledig transformeren van kantoorruimte. Dankzij deze enorme expertise bent u bij Custom Office verzekerd van een perfecte organisatie van uw kantoorhuisvesting een interieurontwerp op maat, en een inrichting en verbouwing van uw huisvesting tot in de puntjes verzorgd. Met transparante kosten. Custom Office is een kleine onafhankelijke organisatie met zeer ruime ervaring op het gebied van kantoorhuisvesting, huisvestingmanagement en verbouwing van kantoren, indien nodig aangevuld met externe adviseurs zoals interieurontwerpers en installatieadviseurs op zowel kantoor-, woning- als hospitallity gebied. Custom Office kan elk kantoorhuisvesting project professioneel managen, van klein tot groot, in elke vakgebied en met altijd zeer verrassende en inspirerende huisvestingoplossingen. Met als bijkomend voordeel dat onze opdrachtgevers op alle terreinen kunnen worden ondersteund zonder dat zij verstrikt raken in de organisatie van een groot adviesbureau. Voor het realiseren van de ideale kantoorhuisvesting waarbij rekening wordt gehouden met al uw indelingswensen, (sfeer)verlichting, klimaatinstallaties, ruimteakoestiek, plattegronden, gezonde werkomgeving, sfeerverlichting, circulair bouwen, budget én planning kunt u bij Custom Office terecht. Custom Office verzorgt uw kantoorhuisvesting en (her)inrichting met de beste prijs-kwaliteitsverhouding binnen de afgesproken planning en budget en ontzorgt uw organisatie zodat uw eigen bedrijfsactiviteiten niet in gevaar komen.
Bij Custom Office kunt u terecht voor: Ondersteuning bij het beoordelen van een nieuw kantoor op indeelbaarheid en technische geschiktheid, Ondersteuning bij het opstellen van Programma van Eisen, en de ruimtebehoefte in benodigde vierkante meters, Ondersteuning bij het bepalen van het kantoorhuisvesting budget en de planning, Aanvraag van de Omgevingsvergunning en overige benodigde vergunningen, Advies over de technische geschiktheid van een kantoor tijdens de selectie van nieuwe kantoorruimte, Indelings- en interieurontwerp (indelingsplannen, 2D en 3D) tot en met styling, Advies met betrekking tot akoestiek (slechte verstaanbaarheid en nagalm), Kantoorhuisvesting management (organisatie, monitoring en aansturing), Benodigde aanpassingen van (gebouw)installaties als gevolg van een huurders indeling, Advies, ontwerp en ondersteuning bij projectinrichting en meubelmaatwerk (zoals kantoor-, kantine-, vergader-, receptie-, presentatie-, boardroom- en trainingruimte / (maatwerk)meubilair, Bouwbegeleiding en directievoering bij de uitvoering van kantoor verbouwing teb boeve van de gebruiker (aanvraag, opdracht, facturatie, directievoering), Renovatie (modernisering van verouderde gebouwinstallaties en inrichting), Organisatie van (interne) verhuizingen tijdens (interne) verbouwingen of ter voorbereiding van een verhuizing naar een nieuwe locatie, Turnkey verbouwingen (afstemming en levering wanden, vloeren, verlichting, inrichting etc.).

CUSTOM OFFICE

Onafhankelijk advies en projectmanagement bureau op het gebied van kantoorhuisvesting
Terry Liem is architect / bouwkundig ingenieur, opgeleid aan de Technische Universiteit Delft afdeling Bouwkunde. Na ruime praktijkervaring te hebben opgedaan in zowel de architectenbranche als in de kantoor projectontwikkeling is hij mede oprichter en directeur geweest van een van de eerste advies en projectmanagement bureau in Nederland gespecialiceerd in het begeleiden van gebruikers van kantoorhuisvesting bij de organisatie van de (her)huisvesting, (her)inrichting en verbouwing. Medio 2011 is Custom Office opgericht als logisch vervolg waarbij nog meer de nadruk kwam te liggen op het realiseren van gezonde, duurzame en inspirerende werkplekomgevingen vanaf het schetsontwerp, bepaling van budget, planning en managen van de realisatie tot en met de verhuizing. Terry is als adviseur, projectmanager en architect betrokken geweest bij vele projecten, van klein tot groot en vanuit verschillende sectoren, vanaf de planvorming tot en met de uitvoering. Zie voor een greep hiervan onze refererenties.
Terry Liem
Op al onze werkzaamheden zijn de regeling ‘DNR 2011 Eerste herziening, juli 2013’ (Rechtsverhouding opdrachtgever - architect, ingenieur en adviseur) en het daarbij behorend ‘Wijzigingsdocument Herziening DNR 2011 (juli 2013)’ van toepassing . Klikt u hier om de inhoud van de DNR 2011 Eerste herziening, juli 2013 weer te geven. Klikt u hier om de inhoud van het Wijzigingsdocument Herziening DNR 2011 (juli 2013) weer te geven.
Terry is ingeschreven in het architectenregister. Het architectenregister waarborgt dat de vormgevers van onze leefomgeving (architect, stedenbouwkundige, tuin- en landschapsarchitect en interieurarchitect) aan een erkende instelling zijn opgeleid en over voldoende beroepservaring beschikken. Indien de opdrachtgever een in het architectenregister ingeschreven ontwerper inschakelt, dan mag hij of zij ervan uit gaan dat deze beschikt over voldoende deskundigheid om de opdracht naar behoren uit te voeren. Zie de wet op de architectentitel.

SIGNATURE

Uw adviseur: Terry Liem
Algemene Voorwaarden
MENU
SOCIAAL
Telefoon: 023 - 8200370 ADRES Pastorieweg 3, 2071AR Santpoort-Noord Nederland






Custom Office ondersteunt bedrijven bij het beoordelen, (her)inrichten en verbouwen van kantoorhuisvesting vanaf het vinden van het meest geschikte kantoor en de indelingsplattegronden tot en met de verhuizing. Naast het beoordelen van kantoorruimte op geschiktheid en indeelbaarheid is het begeleiden van de huurder bij het realiseren van een dynamische en inspirerende werkomgeving onze core-business waarbij duurzaamheid, circulair bouwen, gezond leefklimaat en goede ruimte akoestiek in een hoog vaandel staan. Naast het opstellen van het budget en de planning en het maken van het interieurontwerp begeleidt Custom Office de verbouwing en herinrichting van kantoren van A tot Z, tot en met het volledig transformeren van kantoorruimte. Dankzij deze enorme expertise bent u bij Custom Office verzekerd van een perfecte organisatie van uw kantoorhuisvesting een interieurontwerp op maat, en een inrichting en verbouwing van uw huisvesting tot in de puntjes verzorgd. Met transparante kosten. Custom Office is een kleine onafhankelijke organisatie met zeer ruime ervaring op het gebied van kantoorhuisvesting, huisvestingmanagement en verbouwing van kantoren, indien nodig aangevuld met externe adviseurs zoals interieurontwerpers en installatieadviseurs op zowel kantoor-, woning- als hospitallity gebied. Custom Office kan elk kantoorhuisvesting project professioneel managen, van klein tot groot, in elke vakgebied en met altijd zeer verrassende en inspirerende huisvestingoplossingen. Met als bijkomend voordeel dat onze opdrachtgevers op alle terreinen kunnen worden ondersteund zonder dat zij verstrikt raken in de organisatie van een groot adviesbureau. Voor het realiseren van de ideale kantoorhuisvesting waarbij rekening wordt gehouden met al uw indelingswensen, (sfeer)verlichting, klimaatinstallaties, ruimteakoestiek, plattegronden, gezonde werkomgeving, sfeerverlichting, circulair bouwen, budget én planning kunt u bij Custom Office terecht. Custom Office verzorgt uw kantoorhuisvesting en (her)inrichting met de beste prijs- kwaliteitsverhouding binnen de afgesproken planning en budget en ontzorgt uw organisatie zodat uw eigen bedrijfsactiviteiten niet in gevaar komen.
Bij Custom Office kunt u terecht voor: Ondersteuning bij het beoordelen van een nieuw kantoor op indeelbaarheid en technische geschiktheid, Ondersteuning bij het opstellen van Programma van Eisen, en de ruimtebehoefte in benodigde vierkante meters, Ondersteuning bij het bepalen van het kantoorhuisvesting budget en de planning, Aanvraag van de Omgevingsvergunning en overige benodigde vergunningen, Advies over de technische geschiktheid van een kantoor tijdens de selectie van nieuwe kantoorruimte, Indelings- en interieurontwerp (indelingsplannen, 2D en 3D) tot en met styling, Advies met betrekking tot akoestiek (slechte verstaanbaarheid en nagalm), Kantoorhuisvesting management (organisatie, monitoring en aansturing), Benodigde aanpassingen van (gebouw)installaties als gevolg van een huurders indeling, Advies, ontwerp en ondersteuning bij projectinrichting en meubelmaatwerk (zoals kantoor-, kantine-, vergader-, receptie-, presentatie-, boardroom- en trainingruimte / (maatwerk)meubilair, Bouwbegeleiding en directievoering bij de uitvoering van kantoor verbouwing teb boeve van de gebruiker (aanvraag, opdracht, facturatie, directievoering), Renovatie (modernisering van verouderde gebouwinstallaties en inrichting), Organisatie van (interne) verhuizingen tijdens (interne) verbouwingen of ter voorbereiding van een verhuizing naar een nieuwe locatie, Turnkey verbouwingen (afstemming en levering wanden, vloeren, verlichting, inrichting etc.).
REGISSEUR IN KANTOORHUISVESTING EN VERBOUWINGS PROJECTEN
Custom Office verzorgt uw kantoorhuisvesting en (her)inrichting met de beste prijs- kwaliteitsverhouding binnen de afgesproken planning en budget en ontzorgt uw organisatie.

CUSTOM OFFICE

Onafhankelijk advies en projectmanagement bureau op het gebied van kantoorhuisvesting

KOSTENBESPARING

Aanzienlijke kostenbesparingen op uw kanoorhuisvestingskosten door scherpe inkoop, marktkennis en directe aansturing zonder tussenpersonen.

TIJDSBESPARING

Ondersteuning van A tot Z; vanaf de keuze van het meest geschikte kantoor, indelingsmogelijkheden, inrichting en begeleiding van de kantoorverbouwing tot en met de verhuizing.

HELDERE COMMUNICATIE

Heldere communicatie tussen leveranciers en opdrachtgever en korte lijnen zodat onduidelijkheden en misverstanden worden voorkomen.

BUDGET & PLANNING BEWAKING

Optimale afstemming van planning en budget, en coördinatie / begeleiding van de uitvoering van alle disciplines.

PROFESSIONEEL DESIGN

Realistische en betaalbare no-nonsense ontwerpen inclusief indelings plattegronden, maatwerk meubilair zoals vergadertafels en balies, styling en 3D impressies.

GEBOUWBEOORDELING

Ten aanzien van indelingsmogelijkheden, installatie-technische geschiktheid , te verwachten benodigde verbeteringskosten, en verbouwings- / inrichtings- en kantoor herhuisvestingskosten.
Terry Liem is architect / bouwkundig ingenieur, opgeleid aan de Technische Universiteit Delft afdeling Bouwkunde. Na ruime praktijkervaring te hebben opgedaan in zowel de architectenbranche als in de kantoor projectontwikkeling is hij mede oprichter en directeur geweest van een van de eerste advies en projectmanagement bureau in Nederland gespecialiceerd in het begeleiden van gebruikers van kantoorhuisvesting bij de organisatie van de (her)huisvesting, (her)inrichting en verbouwing. Medio 2011 is Custom Office opgericht als logisch vervolg waarbij nog meer de nadruk kwam te liggen op het realiseren van gezonde, duurzame en inspirerende werkplekomgevingen vanaf het schetsontwerp, bepaling van budget, planning en managen van de realisatie tot en met de verhuizing. Terry is als adviseur, projectmanager en architect betrokken geweest bij vele projecten, van klein tot groot en vanuit verschillende sectoren, vanaf de planvorming tot en met de uitvoering. Zie voor een greep hiervan onze refererenties.
Terry is ingeschreven in het architectenregister. Het architectenregister waarborgt dat de vormgevers van onze leefomgeving (architect, stedenbouwkundige, tuin- en landschapsarchitect en interieurarchitect) aan een erkende instelling zijn opgeleid en over voldoende beroepservaring beschikken. Indien de opdrachtgever een in het architectenregister ingeschreven ontwerper inschakelt, dan mag hij of zij ervan uit gaan dat deze beschikt over voldoende deskundigheid om de opdracht naar behoren uit te voeren. Zie de wet op de architectentitel.
Op al onze werkzaamheden zijn de regeling ‘DNR 2011 Eerste herziening, juli 2013’ (Rechtsverhouding opdrachtgever - architect, ingenieur en adviseur) en het daarbij behorend ‘Wijzigingsdocument Herziening DNR 2011 (juli 2013)’ van toepassing . Klikt u hier om de inhoud van de DNR 2011 Eerste herziening, juli 2013 weer te geven. Klikt u hier om de inhoud van het Wijzigingsdocument Herziening DNR 2011 (juli 2013) weer te geven.
Algemene Voorwaarden

SIGNATURE

Uw adviseur: Terry Liem