Custom Office verzorgt de totaalinrichting van kantoren met de beste prijs-kwaliteitsverhouding binnen de afgesproken planning en budget en ontzorgt uw organisatie.
MENU
ADRES Pastorieweg 3 2071 AR Santpoort-Noord Nederland
Telefoon: 023 8200370

KOSTENBESPARING

Aanzienlijke kostenbesparingen op uw kantoorhuisvestingskosten door scherpe inkoop, marktkennis en directe aansturing zonder tussenpersonen.

HELDERE COMMUNICATIE

Heldere communicatie tussen leveranciers en opdrachtgever en korte lijnen zodat onduidelijkheden en misverstanden worden voorkomen.

PROFESSIONEEL DESIGN

Realistische, betaalbare no-nonsense ontwerpen inclusief indelingsplannen, werkplekinrichting en maatwerk meubilair zoals vergadertafels en balies, styling en 3D impressies.

TIJDSBESPARING

Ondersteuning van A tot Z; vanaf de keuze van het meest geschikte kantoor, indelingsmogelijkheden, inrichting en begeleiding van de kantoorverbouwing tot en met de verhuizing.

BUDGET & PLANNING BEWAKING

Optimale afstemming van planning en budget, en coördinatie / begeleiding van de uitvoering van alle disciplines.

KANTOORBEOORDELING

Beoordeling van een bestaand of nieuw kantoor op (her)indeelbaarheid, verbouwings- en (her)inrichtingskosten.
REGISSEUR IN KANTOORhuisvesting OPTIMALISATIE EN VERBOUWING
Custom Office is een onafhankelijke organisatie gespecialiseerd in het managen van kantoorhuisvesting, het (her)inrichten van kantooromgevingen en het begeleiden van kantoorverbouwingen. Bij Custom Office kunt u terecht voor: Ondersteuning bij het beoordelen van een nieuw kantoor op indeelbaarheid en technische geschiktheid, Ondersteuning bij het opstellen van Programma van Eisen, en de ruimtebehoefte in benodigde vierkante meters, Ondersteuning bij het bepalen van het kantoorhuisvesting budget en de planning, Aanvraag van de Omgevingsvergunning en overige benodigde vergunningen, Advies over de technische geschiktheid van een kantoor tijdens de selectie van nieuwe kantoorruimte, Indelings- en inrichtingsadvies (indelingsplannen, 2D en 3D) tot en met styling, Advies met betrekking tot akoestiek (slechte verstaanbaarheid en nagalm), Kantoorhuisvesting management (organisatie, monitoring en aansturing),
Aanpassingen van (gebouw)installaties als gevolg van een nieuwe kantoorindeling, Advies, ontwerp en ondersteuning bij projectinrichting en meubelmaatwerk (zoals kantoor-, kantine-, vergader-, receptie-, presentatie-, boardroom- en training ruimte / (maatwerk)meubilair, Bouwbegeleiding en directievoering bij de uitvoering van kantoor verbouwing ten behoeve van de gebruiker (aanvraag, opdracht, facturatie, directievoering), Renovatie (modernisering van verouderde gebouwinstallaties en inrichting), Organisatie van (interne) verhuizingen tijdens (interne) verbouwingen of ter voorbereiding van een verhuizing naar een nieuwe locatie, Turnkey verbouwingen (afstemming en levering wanden, vloeren, verlichting, inrichting etc.).
Terry Liem is in 1987 afgestudeerd aan de Technische Universiteit Delft als bouwkundig ingenieur/ architect. Na ruime praktijkervaring te hebben opgedaan in de architectenbranche, zowel in de woning- en utiliteitsbouw als in de kantoor projectontwikkeling, is hij in 1994 mede oprichter en directeur geweest van IFS, een van de eerste advies en huisvestingmanagement bureaus in Nederland gespecialiseerd in het begeleiden van kantoorhoudende organisaties bij het inrichten en verbouwen van kantooromgevingen. In 2011 is Custom Office opgericht. Met Custom Office kwam het accent te liggen op het adviseren en organiseren van de kantoorhuisvesting en het realiseren van gezonde, duurzame, betaalbare, inspirerende en esthetische verantwoorde werkplekomgevingen. Terry is als adviseur, projectmanager, bouwkundige en architect betrokken geweest bij vele interieur en verbouwingsprojecten, van klein tot groot en vanuit verschillende sectoren, vanaf de planvorming tot en met de uitvoering. Zie voor een greep hiervan onze referenties.
Terry Liem
Op al onze werkzaamheden zijn de regeling ‘DNR 2011 Eerste herziening, juli 2013’ (Rechtsverhouding opdrachtgever - architect, ingenieur en adviseur) en het daarbij behorend ‘Wijzigingsdocument Herziening DNR 2011 (juli 2013)’ van toepassing. Klikt u hier om de inhoud van de DNR 2011 Eerste herziening, juli 2013 weer te geven. Klikt u hier om de inhoud van het Wijzigingsdocument Herziening DNR 2011 (juli 2013) weer te geven.
Terry is ingeschreven in het architectenregister. Het architectenregister waarborgt dat de vormgevers van onze leefomgeving (architect, stedenbouwkundige, tuin- en landschapsarchitect en interieurarchitect) aan een erkende instelling zijn opgeleid en over voldoende beroepservaring beschikken. Indien de opdrachtgever een in het architectenregister ingeschreven ontwerper inschakelt, dan mag hij of zij ervan uit gaan dat deze beschikt over voldoende deskundigheid om de opdracht naar behoren uit te voeren. Zie de wet op de architectentitel.

SIGNATURE

Uw adviseur: ir. Terry Liem
Algemene Voorwaarden

OVER ONS

MENU
Custom Office verzorgt de totaalinrichting van kantoren met de beste prijs-kwaliteitsverhouding binnen de afgesproken planning en budget en ontzorgt uw organisatie.
Terry Liem is in 1987 afgestudeerd aan de Technische Universiteit Delft als bouwkundig ingenieur/ architect. Na ruime praktijkervaring te hebben opgedaan in de architectenbranche, zowel in de woning- en utiliteitsbouw als in de kantoor projectontwikkeling, is hij in 1994 mede oprichter en directeur geweest van IFS, een van de eerste advies en huisvestingmanagement bureaus in Nederland gespecialiseerd in het begeleiden van kantoorhoudende organisaties bij het inrichten en verbouwen van kantooromgevingen. In 2011 is Custom Office opgericht. Met Custom Office kwam het accent te liggen op het adviseren en organiseren van de kantoorhuisvesting en het realiseren van gezonde, duurzame, betaalbare, inspirerende en esthetische verantwoorde werkplekomgevingen. Terry is als adviseur, projectmanager, bouwkundige en architect betrokken geweest bij vele interieur en verbouwingsprojecten, van klein tot groot en vanuit verschillende sectoren, vanaf de planvorming tot en met de uitvoering. Zie voor een greep hiervan onze referenties.
Terry is ingeschreven in het architectenregister. Het architectenregister waarborgt dat de vormgevers van onze leefomgeving (architect, stedenbouwkundige, tuin- en landschapsarchitect en interieurarchitect) aan een erkende instelling zijn opgeleid en over voldoende beroepservaring beschikken. Indien de opdrachtgever een in het architectenregister ingeschreven ontwerper inschakelt, dan mag hij of zij ervan uit gaan dat deze beschikt over voldoende deskundigheid om de opdracht naar behoren uit te voeren. Zie de wet op de architectentitel.

SIGNATURE

Uw adviseur: ir. Terry Liem
REGISSEUR IN KANTOORhuisvesting OPTIMALISATIE EN VERBOUWING KOSTENBESPARING Aanzienlijke kostenbesparingen op uw kantoorhuisvestingskosten door scherpe inkoop, marktkennis en directe aansturing zonder tussenpersonen. 	  TIJDSBESPARING Ondersteuning van A tot Z; vanaf de keuze van het meest geschikte kantoor, indelingsmogelijkheden, inrichting en begeleiding van de kantoorverbouwing tot en met de verhuizing. HELDERE COMMUNICATIE Heldere communicatie tussen leveranciers en opdrachtgever en korte lijnen zodat onduidelijkheden en misverstanden worden voorkomen.  BUDGET & PLANNING BEWAKING Optimale afstemming van planning en budget, en coördinatie / begeleiding van de uitvoering van alle disciplines.   PROFESSIONEEL DESIGN Realistische, betaalbare no-nonsense ontwerpen inclusief indelingsplannen, werkplekinrichting en maatwerk meubilair zoals vergadertafels en balies, styling en 3D impressies. KANTOORBEOORDELING Beoordeling van een bestaand of nieuw kantoor op (her)indeelbaarheid, verbouwings- en (her)inrichtingskosten. Op al onze werkzaamheden zijn de regeling ‘DNR 2011 Eerste herziening, juli 2013’ (Rechtsverhouding opdrachtgever - architect, ingenieur en adviseur) en het daarbij behorend ‘Wijzigingsdocument Herziening DNR 2011 (juli 2013)’ van toepassing.  Klikt u hier om de inhoud van de DNR 2011 Eerste herziening, juli 2013 weer te geven.  Klikt u hier om de inhoud van het Wijzigingsdocument Herziening DNR 2011 (juli 2013) weer te geven.      Algemene Voorwaarden
Custom Office is een onafhankelijke organisatie gespecialiseerd in het managen van kantoorhuisvesting, het (her)inrichten van kantooromgevingen en het begeleiden van kantoorverbouwingen. Bij Custom Office kunt u terecht voor: Ondersteuning bij het beoordelen van een nieuw kantoor op indeelbaarheid en technische geschiktheid, Ondersteuning bij het opstellen van Programma van Eisen, en de ruimtebehoefte in benodigde vierkante meters, Ondersteuning bij het bepalen van het kantoorhuisvesting budget en de planning, Aanvraag van de Omgevingsvergunning en overige benodigde vergunningen, Advies over de technische geschiktheid van een kantoor tijdens de selectie van nieuwe kantoorruimte, Indelings- en inrichtingsadvies (indelingsplannen, 2D en 3D) tot en met styling, Advies met betrekking tot akoestiek (slechte verstaanbaarheid en nagalm), Kantoorhuisvesting management (organisatie, monitoring en aansturing),
Aanpassingen van (gebouw)installaties als gevolg van een nieuwe kantoorindeling, Advies, ontwerp en ondersteuning bij projectinrichting en meubelmaatwerk (zoals kantoor-, kantine-, vergader-, receptie-, presentatie-, boardroom- en training ruimte / (maatwerk)meubilair, Bouwbegeleiding en directievoering bij de uitvoering van kantoor verbouwing ten behoeve van de gebruiker (aanvraag, opdracht, facturatie, directievoering), Renovatie (modernisering van verouderde gebouwinstallaties en inrichting), Organisatie van (interne) verhuizingen tijdens (interne) verbouwingen of ter voorbereiding van een verhuizing naar een nieuwe locatie, Turnkey verbouwingen (afstemming en levering wanden, vloeren, verlichting, inrichting etc.).

OVER ONS

Telefoon: 023 - 8200370
ADRES Pastorieweg 3, 2071AR Santpoort-Noord Nederland