Custom Office verzorgt de totaalinrichting van kantoren met de beste prijs-kwaliteitsverhouding binnen de afgesproken planning en budget en ontzorgt uw organisatie.
MENU
ADRES Pastorieweg 3 2071 AR Santpoort-Noord Nederland
Telefoon: 023 8200370

KOSTENBESPARING

Aanzienlijke kostenbesparingen op uw kantoorhuisvestingskosten door scherpe inkoop, marktkennis en directe aansturing zonder tussenpersonen.

HELDERE COMMUNICATIE

Heldere communicatie tussen leveranciers en opdrachtgever en korte lijnen zodat onduidelijkheden en misverstanden worden voorkomen.

PROFESSIONEEL DESIGN

Realistische en betaalbare no-nonsense ontwerpen inclusief indelinglayouts, werkplekinrichting, maatwerk meubilair zoals vergadertafels en balies, styling en 3D impressies.

TIJDSBESPARING

Ondersteuning van A tot Z; vanaf de keuze van het meest geschikte kantoor, indelingsmogelijkheden, inrichting en begeleiding van de kantoorverbouwing tot en met de verhuizing.

BUDGET & PLANNING BEWAKING

Optimale afstemming van planning en budget, en coördinatie / begeleiding van de uitvoering van alle disciplines.

KANTOORBEOORDELING

Beoordeling van een bestaand of nieuw kantoor op (her)indeelbaarheid, verbouwings- en (her)inrichtingskosten.
REGISSEUR IN KANTOORaanpassing- EN VERBOUWINGSPROJECTEN
Custom Office is een architecten en projectmanagement bureau gespecialiceerd in het (her)inrichten van kantoren, werkplekinrichtingen en kantoorverbouwingen vanaf het schetsontwerp tot en met de coördinatie van de verbouwing en de verhuizing. Vanaf het beoordelen van een nieuw (of bestaand) kantoor op (financiële) geschiktheid en indeelbaarheid is het begeleiden van de gebruiker van het kantoor onze core-business waarbij maatwerk bij het realiseren van een dynamische en inspirerende werkomgeving ,duurzaamheid, circulair bouwen, gezond leefklimaat en goede ruimte akoestiek bij ons altijd in een hoog vaandel staan. Naast het het maken van het interieurontwerpen en het opstellen van budgetten en planningen begeleidt Custom Office ook de verbouwingen en herinrichtingen tot en met volledige transformaties van kantoren van A tot Z. Dankzij de enorme expertise van ons team bent u bij Custom Office verzekerd van een perfecte organisatie van uw kantoorhuisvesting, een interieurontwerp op maat, en een tot in de puntjes verzorgde inrichting en verbouwing van uw huisvesting met transparante kosten. Custom Office is een onafhankelijke organisatie met zeer ruime ervaring op het gebied van het inrichten van kantoren, huisvestingmanagement en kantoorverbouwingen en werkt samen met externe adviseurs zoals interieurontwerpers en installatieadviseurs op zowel kantoor-, woning- als hospitallity gebied. Custom Office kan elk kantoorhuisvesting project professioneel managen, van klein tot groot, in elke vakgebied en met altijd zeer verrassende en inspirerende huisvestingoplossingen. Met als bijkomend voordeel dat onze opdrachtgevers op alle terreinen kunnen worden ondersteund zonder dat zij verstrikt raken in de organisatie van een groot adviesbureau.
Voor het realiseren van de ideale kantoorhuisvesting waarbij rekening wordt gehouden met al uw indelingswensen, (sfeer)verlichting, klimaatinstallaties, ruimteakoestiek, plattegronden, gezonde werkomgeving, sfeerverlichting, circulair bouwen, budget én planning kunt u bij Custom Office terecht. Custom Office verzorgt uw kantoorhuisvesting en (her)inrichting met de beste prijs-kwaliteitsverhouding binnen de afgesproken planning en budget en ontzorgt uw organisatie zodat uw eigen bedrijfsactiviteiten niet in gevaar komen. Bij Custom Office kunt u terecht voor: Ondersteuning bij het beoordelen van een nieuw kantoor op indeelbaarheid en technische geschiktheid, Ondersteuning bij het opstellen van Programma van Eisen, en de ruimtebehoefte in benodigde vierkante meters, Ondersteuning bij het bepalen van het kantoorhuisvesting budget en de planning, Aanvraag van de Omgevingsvergunning en overige benodigde vergunningen, Advies over de technische geschiktheid van een kantoor tijdens de selectie van nieuwe kantoorruimte, Indelings- en interieurontwerp (indelingsplannen, 2D en 3D) tot en met styling, Advies met betrekking tot akoestiek (slechte verstaanbaarheid en nagalm), Kantoorhuisvesting management (organisatie, monitoring en aansturing), Benodigde aanpassingen van (gebouw)installaties als gevolg van een huurders indeling, Advies, ontwerp en ondersteuning bij projectinrichting en meubelmaatwerk (zoals kantoor-, kantine-, vergader-, receptie-, presentatie-, boardroom- en trainingruimte / (maatwerk)meubilair, Bouwbegeleiding en directievoering bij de uitvoering van kantoor verbouwing teb boeve van de gebruiker (aanvraag, opdracht, facturatie, directievoering), Renovatie (modernisering van verouderde gebouwinstallaties en inrichting), Organisatie van (interne) verhuizingen tijdens (interne) verbouwingen of ter voorbereiding van een verhuizing naar een nieuwe locatie, Turnkey verbouwingen (afstemming en levering wanden, vloeren, verlichting, inrichting etc.).

CUSTOM OFFICE

Specialist in kantooraanpassingen en (interne) verbouwingen
Terry Liem, architect / bouwkundig ingenieur, is opgeleid aan de Technische Universiteit Delft afdeling Bouwkunde. Na ruime praktijkervaring te hebben opgedaan in de architectenbranche, zowel in de woning- en utiliteitsbouw als in de kantoor projectontwikkeling, is hij in 1985 oprichter en directeur geweest van IFS, een van de eerste advies en projectmanagement bureau in Nederland gespecialiceerd in het inrichten en verbouwen van kantoren. Medio 2011 is hierop een vervolg gekomen door de oprichting van Custom Office waarbij nog meer de nadruk kwam te liggen op het realiseren van gezonde, duurzame en inspirerende werkplekomgevingen vanaf het schetsontwerp, bepaling van budget, planning en managen van de realisatie tot en met de verhuizing. Terry is als adviseur, projectmanager, bouwkundige en architect betrokken geweest bij vele interieur en verbouwingsprojecten, van klein tot groot en vanuit verschillende sectoren, vanaf de planvorming tot en met de uitvoering. Zie voor een greep hiervan onze refererenties.
Terry Liem
Op al onze werkzaamheden zijn de regeling ‘DNR 2011 Eerste herziening, juli 2013’ (Rechtsverhouding opdrachtgever - architect, ingenieur en adviseur) en het daarbij behorend ‘Wijzigingsdocument Herziening DNR 2011 (juli 2013)’ van toepassing . Klikt u hier om de inhoud van de DNR 2011 Eerste herziening, juli 2013 weer te geven. Klikt u hier om de inhoud van het Wijzigingsdocument Herziening DNR 2011 (juli 2013) weer te geven.
Terry is ingeschreven in het architectenregister. Het architectenregister waarborgt dat de vormgevers van onze leefomgeving (architect, stedenbouwkundige, tuin- en landschapsarchitect en interieurarchitect) aan een erkende instelling zijn opgeleid en over voldoende beroepservaring beschikken. Indien de opdrachtgever een in het architectenregister ingeschreven ontwerper inschakelt, dan mag hij of zij ervan uit gaan dat deze beschikt over voldoende deskundigheid om de opdracht naar behoren uit te voeren. Zie de wet op de architectentitel.

SIGNATURE

Uw adviseur: ir. Terry Liem
Algemene Voorwaarden
MENU
Telefoon: 023 - 8200370 ADRES Pastorieweg 3, 2071AR Santpoort-Noord Nederland
Custom Office is een architecten en projectmanagement bureau gespecialiceerd in het (her)inrichten van kantoren, werkplekinrichtingen en kantoorverbouwingen vanaf het schetsontwerp tot en met de coördinatie van de verbouwing en de verhuizing. Vanaf het beoordelen van een nieuw (of bestaand) kantoor op (financiële) geschiktheid en indeelbaarheid is het begeleiden van de gebruiker van het kantoor onze core-business waarbij maatwerk bij het realiseren van een dynamische en inspirerende werkomgeving ,duurzaamheid, circulair bouwen, gezond leefklimaat en goede ruimte akoestiek bij ons altijd in een hoog vaandel staan. Naast het het maken van het interieurontwerpen en het opstellen van budgetten en planningen begeleidt Custom Office ook de verbouwingen en herinrichtingen tot en met volledige transformaties van kantoren van A tot Z. Dankzij de enorme expertise van ons team bent u bij Custom Office verzekerd van een perfecte organisatie van uw kantoorhuisvesting, een interieurontwerp op maat, en een tot in de puntjes verzorgde inrichting en verbouwing van uw huisvesting met transparante kosten. Custom Office is een onafhankelijke organisatie met zeer ruime ervaring op het gebied van het inrichten van kantoren, huisvestingmanagement en kantoorverbouwingen en werkt samen met externe adviseurs zoals interieurontwerpers en installatieadviseurs op zowel kantoor-, woning- als hospitallity gebied. Custom Office kan elk kantoorhuisvesting project professioneel managen, van klein tot groot, in elke vakgebied en met altijd zeer verrassende en inspirerende huisvestingoplossingen. Met als bijkomend voordeel dat onze opdrachtgevers op alle terreinen kunnen worden ondersteund zonder dat zij verstrikt raken in de organisatie van een groot adviesbureau.
Voor het realiseren van de ideale kantoorhuisvesting waarbij rekening wordt gehouden met al uw indelingswensen, (sfeer)verlichting, klimaatinstallaties, ruimteakoestiek, plattegronden, gezonde werkomgeving, sfeerverlichting, circulair bouwen, budget én planning kunt u bij Custom Office terecht. Custom Office verzorgt uw kantoorhuisvesting en (her)inrichting met de beste prijs- kwaliteitsverhouding binnen de afgesproken planning en budget en ontzorgt uw organisatie zodat uw eigen bedrijfsactiviteiten niet in gevaar komen. Bij Custom Office kunt u terecht voor: Ondersteuning bij het beoordelen van een nieuw kantoor op indeelbaarheid en technische geschiktheid, Ondersteuning bij het opstellen van Programma van Eisen, en de ruimtebehoefte in benodigde vierkante meters, Ondersteuning bij het bepalen van het kantoorhuisvesting budget en de planning, Aanvraag van de Omgevingsvergunning en overige benodigde vergunningen, Advies over de technische geschiktheid van een kantoor tijdens de selectie van nieuwe kantoorruimte, Indelings- en interieurontwerp (indelingsplannen, 2D en 3D) tot en met styling, Advies met betrekking tot akoestiek (slechte verstaanbaarheid en nagalm), Kantoorhuisvesting management (organisatie, monitoring en aansturing), Benodigde aanpassingen van (gebouw)installaties als gevolg van een huurders indeling, Advies, ontwerp en ondersteuning bij projectinrichting en meubelmaatwerk (zoals kantoor-, kantine-, vergader-, receptie-, presentatie-, boardroom- en trainingruimte / (maatwerk)meubilair, Bouwbegeleiding en directievoering bij de uitvoering van kantoor verbouwing teb boeve van de gebruiker (aanvraag, opdracht, facturatie, directievoering), Renovatie (modernisering van verouderde gebouwinstallaties en inrichting), Organisatie van (interne) verhuizingen tijdens (interne) verbouwingen of ter voorbereiding van een verhuizing naar een nieuwe locatie, Turnkey verbouwingen (afstemming en levering wanden, vloeren, verlichting, inrichting etc.).
REGISSEUR IN KANTOORinrichtings- EN VERBOUWINGSPROJECTEN
Custom Office verzorgt de totaalinrichting van kantoren met de beste prijs-kwaliteitsverhouding binnen de afgesproken planning en budget en ontzorgt uw organisatie.

CUSTOM OFFICE

Specialist in kantooraanpassingen en (interne) verbouwingen

KOSTENBESPARING

Aanzienlijke kostenbesparingen op uw kantoorhuisvestingskosten door scherpe inkoop, marktkennis en directe aansturing zonder tussenpersonen.

TIJDSBESPARING

Ondersteuning van A tot Z; vanaf de keuze van het meest geschikte kantoor, indelingsmogelijkheden, inrichting en begeleiding van de kantoorverbouwing tot en met de verhuizing.

HELDERE COMMUNICATIE

Heldere communicatie tussen leveranciers en opdrachtgever en korte lijnen zodat onduidelijkheden en misverstanden worden voorkomen.

BUDGET & PLANNING BEWAKING

Optimale afstemming van planning en budget, en coördinatie / begeleiding van de uitvoering van alle disciplines.

PROFESSIONEEL DESIGN

Realistische en betaalbare no-nonsense ontwerpen inclusief indelinglayouts, werkplekinrichting, maatwerk meubilair zoals vergadertafels en balies, styling en 3D impressies.

KANTOORBEOORDELING

Beoordeling van een bestaand of nieuw kantoor op (her)indeelbaarheid, verbouwings- en (her)inrichtingskosten.
Terry Liem, architect / bouwkundig ingenieur, is opgeleid aan de Technische Universiteit Delft afdeling Bouwkunde. Na ruime praktijkervaring te hebben opgedaan in de architectenbranche, zowel in de woning- en utiliteitsbouw als in de kantoor projectontwikkeling, is hij in 1985 oprichter en directeur geweest van IFS, een van de eerste advies en projectmanagement bureau in Nederland gespecialiceerd in het inrichten en verbouwen van kantoren. Medio 2011 is hierop een vervolg gekomen door de oprichting van Custom Office waarbij nog meer de nadruk kwam te liggen op het realiseren van gezonde, duurzame en inspirerende werkplekomgevingen vanaf het schetsontwerp, bepaling van budget, planning en managen van de realisatie tot en met de verhuizing. Terry is als adviseur, projectmanager, bouwkundige en architect betrokken geweest bij vele interieur en verbouwingsprojecten, van klein tot groot en vanuit verschillende sectoren, vanaf de planvorming tot en met de uitvoering. Zie voor een greep hiervan onze refererenties.
Terry is ingeschreven in het architectenregister. Het architectenregister waarborgt dat de vormgevers van onze leefomgeving (architect, stedenbouwkundige, tuin- en landschapsarchitect en interieurarchitect) aan een erkende instelling zijn opgeleid en over voldoende beroepservaring beschikken. Indien de opdrachtgever een in het architectenregister ingeschreven ontwerper inschakelt, dan mag hij of zij ervan uit gaan dat deze beschikt over voldoende deskundigheid om de opdracht naar behoren uit te voeren. Zie de wet op de architectentitel.
Op al onze werkzaamheden zijn de regeling ‘DNR 2011 Eerste herziening, juli 2013’ (Rechtsverhouding opdrachtgever - architect, ingenieur en adviseur) en het daarbij behorend ‘Wijzigingsdocument Herziening DNR 2011 (juli 2013)’ van toepassing . Klikt u hier om de inhoud van de DNR 2011 Eerste herziening, juli 2013 weer te geven. Klikt u hier om de inhoud van het Wijzigingsdocument Herziening DNR 2011 (juli 2013) weer te geven.
Algemene Voorwaarden

SIGNATURE

Uw adviseur: ir. Terry Liem