MENU
ADRES Pastorieweg 3 2071 AR Santpoort-Noord Nederland
Telefoon: 023 8200370
Verbouwing Yenlo - Schiphol-Rijk Akoestische kubussen Reviva 's-Hertogenbosch Voorbeeldplanning verbouwing kantoorhuisvesting Multifunctionele ruimte Yenlo - Schiphol-Rijk Voormalige Nissan garage verbouwd tot hoofdkantoor Inwork - Amsterdam Boardroom Inwork - Amsterdam Verbouwing Yenlo - Schiphol-Rijk
INSPIRERENDE WERKOMGEVINGEN Aan elke verbouwing, verhuizing of nieuwbouw gaat een goed ontwerp vooraf. Vaak wordt dit gecombineerd met een efficiëntere indeling en een ander inrichtingsconcept zoals het Nieuwe Werken, Lofts, Open Offices, flexkantoren. Ook de corona pandemie heeft de functie van het kantoorgebruik drastisch veranderd, nu het (deels) thuiswerken volledig is geaccepteerd en de nieuwe norm is geworden. Custom Office heeft de expertise gebaseerd op jarenlange ervaring en houdt rekening met alle aspecten van een kantoorhuisvesting, zoals de akoestiek, de verlichting, de beveiliging, het Bouwbesluit, de ARBO en de klimaatinstallaties voor het behalen van een zo optimaal mogelijk resultaat.
BUDGET EN PLANNING Custom Office heeft de (her)huisvesting begeleid en het ontwerp en de verbouwing geregeld voor vele ondernemingen, van klein tot groot en uit alle sectoren, binnen de afgesproken planning en budget, met zo min mogelijk verstoring en overlast, voor de beste prijs en met de beste prijs- kwaliteitsverhouding.
VERHUIZEN OF VERBOUWEN Haal meer rendement uit dezelfde werkomgeving. Verhuizen of verbouwen? In deze veranderende tijd kiezen steeds meer bedrijven voor kantooroptimalisatie doordat er minder behoefte is aan kantoorruimte omdat thuiswerken een steeds prominentere rol gaat innemen of vanwege de locatie. Wat zijn de mogelijkheden om meer uit uw bestaande kantoorruimte te halen? Het toepassen van een andere werkvorm in combinatie met een restyling van de huidige werkomgeving kan vaak tot verrassende, moderne en inspirerende werkomgeving leiden, binnen de vertrouwde omgeving en vaak voor veel minder kosten dan een verhuizing. Custom Office brengt dit voor u glashelder in beeld zodat u een weloverwogen besluit kunt nemen.
GEBOUWBEOORDELING Hoewel veel gebouwen op het eerste gezicht gelijkwaardig lijken qua huuroppervlak en huurprijs is elk gebouw anders en daardoor in meer of mindere mate voor u geschikt. Het verschil wordt bepaald door de mate van indeelbaarheid en technische aanpassingen die er gedaan moet worden om het voor u geschikt te maken. Het aanbod wordt door ons kwalitatief én kwantitatief gewogen tegen uw vraagprofiel. Immers, wat voor de een voldoende is kan voor de ander over-performance betekenen waarvoor extra (huur) betaald moet worden of waar eerst extra investeringen moeten worden gedaan om het vereiste niveau te kunnen behalen. Met onze expertise kunt u tot een verantwoorde en goed onderbouwde keuze komen van uw kantoor.
GEBOUWTECHNISCH HUURADVIES Tijdens de aanhuur (of koop) van een pand is Custom Office uw technisch adviseur, naast de makelaar. Dankzij onze roots in de projectontwikkeling van kantoren als bouwkundige en gebouwarchitect is Custom Office als geen ander in staat om een gebouw op geschiktheid te beoordelen. Juist in de aanhuurfase is het van groot belang dat verborgen kosten en inrichtingswensen tijdig inzichtelijk worden gemaakt zodat deze kunnen worden meegenomen in de onderhandeling en duidelijk wordt bepaald wie de financiële tekortkomingen draagt en wat het opleverniveau is bij de start van de huurovereenkomst.
Akoestische design wandpanelen Boer & Croon - Amsterdam
AKOESTIEK Geluidsoverlast en gebrek aan privacy op de werkvloer kan een groot probleem zijn bij moderne open- kantoor concepten zoals het Nieuwe Werken. Dit kan tot concentratieverlies en ziekteverzuim leiden en zelfs aanleiding zijn voor een werknemer om van werkgever te veranderen. Ook op een relatief rustige werkplek als een kantoor kan er nogal wat geluidsoverlast zijn ten gevolge van een slechte akoestiek en nagalm. Die kans bestaat al zodra er twee of meer werknemers in één ruimte zitten. Wanneer dit tijdig wordt onderkend, bij voorkeur al tijdens de ontwerpfase, zijn hier gelukkig veel goede en esthetisch fraaie oplossingen voor. Custom Office heeft alle expertise in huis voor het realiseren van een werkbare en rustige werkomgeving.
Custom Office adviseert en begeleidt uw organisatie bij verandering in kantoorhuisvesting. Dit kan een aanpassing of verandering zijn van uw huidige kantoor of bijvoorbeeld een verhuizing naar een nieuw kantoor. Custom Office brengt uw huidige en gewenste kantoorhuisvesting in beeld en bepaald de benodigde ruimtebehoefte, beoordeelt kantoorruimte op geschiktheid en huisvestingskosten, maakt het indelingsplan en het interieurontwerp, regelt de aanbesteding en organiseert de herhuisvesting tot en met de coördinatie van de interne of externe verhuizing.

KANTOORHUISVESTING

Projectmanagement
Verbouwing Yenlo - Schiphol-Rijk Akoestische kubussen Reviva 's-Hertogenbosch Voorbeeldplanning verbouwing kantoorhuisvesting Multifunctionele ruimte Yenlo - Schiphol-Rijk Voormalige Nissan garage verbouwd tot hoofdkantoor Inwork - Amsterdam Boardroom Inwork - Amsterdam
Een interne of externe verandering van kantoorhuisvesting is een hele organisatie. Naast het bepalen van het budget, het programma van eisen, de ruimtebehoefte en het ontwerpen van een geschikte indeling, inrichting en afwerkingen zal ook een planning moeten worden gemaakt. Ook komt er heel wat bouwkundige en installatietechnische kennis bij kijken: Het plaatsen van bijvoorbeeld systeemwanden, werkplekken en het aanbrengen van vloerafwerkingen gaat vaak niet zonder aanpassingen aan plafonds, verlichting, data, luchtbehandeling en beveiligingsinstallaties, reparaties aan vloeren, indelingsplattegronden en verhuisplannen. Vaak worden hiervoor mensen uit de eigen organisatie vrijgemaakt die hiervoor de kennis niet voldoende hebben en tijd ontbeerd. Met het projectmanagement van Custom Office weet u zeker dat alle zaken optimaal op elkaar zijn afgestemd. Vanaf het bepalen van de ruimtebehoefte, het ontwerp, de styling, de verbouwing tot aan de verhuizing.
INSPIRERENDE WERKOMGEVINGEN Aan elke verbouwing, verhuizing of nieuwbouw gaat een goed ontwerp vooraf. Vaak wordt dit gecombineerd met een efficiëntere indeling en een ander inrichtingsconcept zoals het Nieuwe Werken, Lofts, Open Offices, flexkantoren. Ook de corona pandemie heeft de functie van het kantoorgebruik drastisch veranderd, nu het (deels) thuiswerken volledig is geaccepteerd en de nieuwe norm is geworden. Custom Office heeft de expertise gebaseerd op jarenlange ervaring en houdt rekening met alle aspecten van een kantoorhuisvesting, zoals de akoestiek, de verlichting, de beveiliging, het Bouwbesluit, de ARBO en de klimaatinstallaties voor het behalen van een zo optimaal mogelijk resultaat.
BUDGET EN PLANNING Custom Office heeft de (her)huisvesting begeleid en het ontwerp en de verbouwing geregeld voor vele ondernemingen, van klein tot groot en uit alle sectoren, binnen de afgesproken planning en budget, met zo min mogelijk verstoring en overlast, voor de beste prijs en met de beste prijs- kwaliteitsverhouding.
VERHUIZEN OF VERBOUWEN Haal meer rendement uit dezelfde werkomgeving. Verhuizen of verbouwen? In deze veranderende tijd kiezen steeds meer bedrijven voor kantooroptimalisatie doordat er minder behoefte is aan kantoorruimte omdat thuiswerken een steeds prominentere rol gaat innemen of vanwege de locatie. Wat zijn de mogelijkheden om meer uit uw bestaande kantoorruimte te halen? Het toepassen van een andere werkvorm in combinatie met een restyling van de huidige werkomgeving kan vaak tot verrassende, moderne en inspirerende werkomgeving leiden, binnen de vertrouwde omgeving en vaak voor veel minder kosten dan een verhuizing. Custom Office brengt dit voor u glashelder in beeld zodat u een weloverwogen besluit kunt nemen.
GEBOUWBEOORDELING Hoewel veel gebouwen op het eerste gezicht gelijkwaardig lijken qua huuroppervlak en huurprijs is elk gebouw anders en daardoor in meer of mindere mate voor u geschikt. Het verschil wordt bepaald door de mate van indeelbaarheid en technische aanpassingen die er gedaan moet worden om het voor u geschikt te maken. Het aanbod wordt door ons kwalitatief én kwantitatief gewogen tegen uw vraagprofiel. Immers, wat voor de een voldoende is kan voor de ander over-performance betekenen waarvoor extra (huur) betaald moet worden of waar eerst extra investeringen moeten worden gedaan om het vereiste niveau te kunnen behalen. Met onze expertise kunt u tot een verantwoorde en goed onderbouwde keuze komen van uw kantoor.
GEBOUWTECHNISCH HUURADVIES Tijdens de aanhuur (of koop) van een pand is Custom Office uw technisch adviseur, naast de makelaar. Dankzij onze roots in de projectontwikkeling van kantoren als bouwkundige en gebouwarchitect is Custom Office als geen ander in staat om een gebouw op geschiktheid te beoordelen. Juist in de aanhuurfase is het van groot belang dat verborgen kosten en inrichtingswensen tijdig inzichtelijk worden gemaakt zodat deze kunnen worden meegenomen in de onderhandeling en duidelijk wordt bepaald wie de financiële tekortkomingen draagt en wat het opleverniveau is bij de start van de huurovereenkomst.
AKOESTIEK Geluidsoverlast en gebrek aan privacy op de werkvloer kan een groot probleem zijn bij moderne open-kantoor concepten zoals het Nieuwe Werken. Dit kan tot concentratieverlies en ziekteverzuim leiden en zelfs aanleiding zijn voor een werknemer om van werkgever te veranderen. Ook op een relatief rustige werkplek als een kantoor kan er nogal wat geluidsoverlast zijn ten gevolge van een slechte akoestiek en nagalm. Die kans bestaat al zodra er twee of meer werknemers in één ruimte zitten. Wanneer dit tijdig wordt onderkend, bij voorkeur al tijdens de ontwerpfase, zijn hier gelukkig veel goede en esthetisch fraaie oplossingen voor. Custom Office heeft alle expertise in huis voor het realiseren van een werkbare en rustige werkomgeving.
Custom Office adviseert en begeleidt uw organisatie bij verandering in kantoorhuisvesting. Dit kan een aanpassing of verandering zijn van uw huidige kantoor of bijvoorbeeld een verhuizing naar een nieuw kantoor. Custom Office brengt uw huidige en gewenste kantoorhuisvesting in beeld en bepaald de benodigde ruimtebehoefte, beoordeelt kantoorruimte op geschiktheid en huisvestingskosten, maakt het indelingsplan en het interieurontwerp, regelt de aanbesteding en organiseert de herhuisvesting tot en met de coördinatie van de interne of externe verhuizing.

KANTOORHUISVESTING

Projectmanagement
MENU
Telefoon: 023 - 8200370
ADRES Pastorieweg 3, 2071AR Santpoort-Noord Nederland