Technisch Office management
Met Technisch Office Management ondersteunen wij uw organisatie bij kleine interne verbouwings- en herhuisvestingsprojecten.
Het hedendaags kantoor is een dynamische plek. Organisaties spelen voortdurend in op wisselende omstandigheden. Hierdoor veranderen afdelingen regelmatig en ook werkzaamheden worden aangepast. Daarmee is het prototype voor een ideaal kantoor vervallen.
De ideale kantooromgeving wordt bepaald door het soort werk dat er wordt verricht. Zo kan een kantooromgeving een belangrijke bijdrage leveren aan het rendement van een organisatie. Daarbij moeten werkplekken zo efficiënt mogelijk zijn ingedeeld. Alleen dan worden de kostbare ‘kantoormeters’ optimaal benut.
Kleine interne verbouwingen zijn een goed middel om in te spelen op deze veranderende omstandigheden. Maar wat een kleine verandering lijkt, kan toch een behoorlijke ingreep blijken. Bij een ogenschijnlijk simpele verplaatsing van een wandje, kan bouwkundig of installatietechnisch advies en/of praktische ondersteuning nodig zijn. Ook bij de aanpassing van luchtbehandeling, verlichting, plafonds, data en electra aansluitpunten is vaak bijzondere aandacht en technische kennis nodig. Daarbij mogen de wet- en de (arbo)regelgeving, en de belangen van de verhuurder en garantiebepalingen niet uit het oog worden verloren!
Dynamische werkomgeving
In welke trajecten is Technisch Office Management inzetbaar?
Met Technisch Office Management ondersteunen wij bedrijven die hun huisvesting dynamisch willen aanpassen aan veranderende omstandigheden. Dat kan op alle mogelijk denkbare manieren. Dit betekent dat u Custom Office ad hoc inschakelt en alleen indien gewenst en/of nodig!
Projectvoorbereiding
- Opstellen werkomschrijving met bijbehorende tekeningen
- Vaststellen van een planning
- Vaststellen van het benodigde budget
Werkvoorbereiding
- Opstellen van offertespecificaties
- Aanvragen en beoordelen van offertes
- Opstellen van opdrachten
Uitvoeringsbegeleiding
- Coördinatie
- Directievoering
Projectmanagement
- Projectmanagement
- Controle
- Rapportage
- Opleveringen
Denk hierbij aan interne verhuizingen, verbouwingen en wijzigingen van inrichtingen. En aan de opstelling van – en controle op onderhoudscontracten, opstelling van calamiteitenplan en bijbehorende tekeningen, onder- steuning bij de oplossing van storingen en calamiteiten. Dit allemaal op bouwkundig-, installatietechnisch- en inrichtingsniveau.
Service
Project Management
Onze projectmanagers regelen de verbouwing of herhuisvesting van uw kantoor tot en met de inrichting en verhuizing.
Werkplek Optimalisatie
Met werkplek optimalisatie zorgen we voor een optimale indeling van uw kantoorruimte en ideale opstelling van uw werkplekken.
Interieur Ontwerp
Onze interieur ontwerpers staan garant voor een stijlvol interieur ontwerp en houden rekening met al uw wensen en eisen.
Kantoor Verbouwing
Wij begeleiden de kantoor verbouwing vanaf de bouwtekeningen, inkoop en bouw coördinatie, tot aan de oplevering.
Kantoor Huisvesting Advies
Met onze Kantoorhuisvesting Advies Service behaalt u het beste rendement uit uw bestaande of nieuwe kantoorhuisvesting.
Gebouw Beoordeling
Elk gebouw is anders. Daarom is het ene gebouw beter voor uw bedrijf geschikt dan het andere. Wij zoeken voor u uit waar de verschillen zitten.
Technisch Office Management
Sinds 1994 adviseert Custom Office bedrijven bij het beoordelen van het meest geschikte kantoor, het realiseren van de ideale werkomgeving, het stylen en ontwerpen van inspirerende interieurs, het begeleiden van kantoorverbouwingen en het organiseren van interne of externe verhuizingen.